My dream – אנגלית

[vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_empty_space height=\"10px\"][vc_single_image image=\"24747\" img_size=\"full\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\" css=\".vc_custom_1505767018333{margin-top: -100px !important;}\"][vc_column_text]

את המרכז בניתי/פתחתי מתוך חלום אישי למקום רוחני

אנרגטי קסום מלא באור שבו אוכל לטפל, להעביר מדיטציות,

ללמד ולהעביר את כל הידע שלי דרך סדנאות,

מתוך מחשבה וחלום שהמקום ייתן מענה מושלם ומדהים גם למטפלים ומורים רוחניים אחרים שמחפשים בית רוחני, אנרגטי, שקט וקסום להעביר בו את הסדנאות שלהם.

המרכז נפתח ונבנה עם המון חשיבה על כל פרט ופרט שנקנה במיוחד למרכז עם המון אהבה ומחשבה. כמו כן, כלי הנגינה שנמצאים בו מגיעים מהרבה תרבויות ומקומות בעולם בהם אני מבקרת.

במרכז החלל ישנה פירמידה ענקית מפליז ועליה קריסטלים שהבאתי מסדונה – מרכז של וורטקסים. ישנם אבני קריסטל ענקיות בצורת לוחות הברית, בתקרת החלל ישנם מוביילים מקריסטלים כמעט מכל סוגי האבנים, ישנו מבנה סטארגייט, ישנם גם אבני קריסטל ואבנים שנאספו ממקומות שונים בעולם כטיבט, נפאל, פרו, סדונה, מצרים והר שסטה, קיימים במקום ספרי הזוהר, פירמידת קריסטל נמצאת בתוך פירמידה הגדולה, ישנו מקרן לצורך העברת הרצאות, כיסאות מדיטציה וכיסאות רגילים,  ישנה אפשרות להקלטה של ההרצאות ועוד.

כמו כן יש פינות לכל התרבויות כגון: טיבט, מצרים, האינדיאנים והקבלה (ספרי הזוהר).

ישנה פינה של המון סוגי קלפים, ספרים של העידן החדש ועוד.

תיאור המבנה

המרכז מחולק לשלושה חללים:

  1. החלל הקדמי, דרכו נכנסים. חלל פתוח עם דשא וגזיבו לישיבה ויריעות עם סמלים טיבטיים להצללה שהגיעו במיוחד מטיבט.

מתאים לאירועים פתוחים ו / או להפסקות בין ההרצאות.

  1. חלל המרכזי של המרכז סגור וממוזג.
  2. חלל השלישי של המתחם הוא המטבח. מאובזר במלואו, כולל פינת אוכל. ניתן להגיע אליו גם מהכניסה הראשית. (ישנה כנסה נוספת לחלק זה).

* ישנם שירותים

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row]