מה זה כדור קריסטל מאטלינטיס?

[vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_masonry_media_grid element_width=\"2\" initial_loading_animation=\"fadeIn\" grid_id=\"vc_gid:1609146135874-62903e24-2a12-9\" include=\"13678,13676,13681,13680\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_column_text]

קצת על כדור קריסטל מאטלנטיס

[/vc_column_text][vc_column_text]

כדור הקריסטל המסתורי מאטלנטיס של ד\"ר בראון

העיר האגדית אטלנטיס עדיין מסתורית, והסיפורים על הארץ העתיקה ששקעה במצולות האוקיינוס האטלנטי מסופרים נשמעים כבר יותר מחמשת אלפים שנה. הפיסיקאי הנודע, אדגר קייסי, סיפר רבות על אטלנטיס ועל החברה שהתקיימה בה במשך יותר ממאתיים אלף שנה. לפי קייסי, אנשי אטלנטיס השתמשו בטכנולוגיות מתקדמות שעשו שימוש בקריסטלים. קייסי ומלומדים נוספים, כמו ג\'ון ואן אוקן, יודעים רבות על החברה המתקדמת שאכלסה בעבר את אטלנטיס.

בשנת 2012 ולאחריה תיחשף ההיסטוריה הלא ידועה של המקור האמתי שלנו. עבודתם של חוקרים רבים מתחילה לקבל הכרה ואחיזה במציאות יותר ויותר בקרב האנשים.

למרות שקיומה של אטלנטיס עדיין שנוי במחלוקת בקרב החוקרים בזרם המרכזי, היא עדיין חידה שלא ניתן להפריכה, וחוקרים רבים בעבר האמינו שקיומה שלא אטלנטיס היא עובדה היסטורית.

וכדי להוסיף עוד מסתורין לעניין, גם המסתורין – מרתק ושנוי במחלוקת – שאופף את כדור הקריסטל שלפי המסופר התגלה בפירמידה מתחת לפני המים באזור שבו סבורים עמדה אטלנטיס. האם זה אמתי?

התגלית המדהימה של ד\"ר ריי בראון

כדור הקריסטל, שמוכר בשם \"כדור הקריסטל מאטלנטיס של ד\"ר ריי בראון\" התגלה במהלך מסע צלילה באיי בארי שבאיי בהאמה בשנת 1970. במהלך הצלילה איבד ריי בראון, רופא נטורופת מהעיר מסה שבאריזונה, את חבריי הקבוצה, וכאשר חיפש אותם נתקל, כנראה ליד האי בינימי, במבנה מדהים בעל צורה של פירמידה שכנראה נחשף בגלל תנועה חולות של כתוצאה מסערה. למרות החשש הוא סקר אותו ונדהם לגלות שפאות הפירמידה היו עשויות מחומר חלק ובוהק דמוי אבן. כאשר ריי נכנס לפירמידה הוא מצא עצמו ניצב במרכזו של מקדש מדהים עם מה שנראה כתאורה פנימית שאפשרה לו לראות. ריי יכול היה להבחין במוט מתכת זהוב שבלט מן התקרה שבקצהו קריסטל גדול ואדום. ממש מתחתיו ניתן היה להבחין בזוג ידיים עשויות מתכת שמחזיקות בכדור קריסטל. ריי לקח את כדור הקריסטל, אך לא הצליח להסיר את הקריסטל האדום או את המוט, ולאחר שעזב את המבנה שמע קול המזהיר אותו לא לחזור לעולם.

בד\"ר ריימונד בראון וד\"ר מרסל ווגל– הכדור מאטלנטיס

כמו שיש ספקנות כלפי גולגולות קריסטל והפירמידה הבוסנית, ישנה גם מחלוקת סביב מה שנראה כתגלית מדהימה – כדור הקריסטל. הסיפור של ד\"ר בראון נבחן וספג ביקורת על כך שהוא מלא בסתירות וכוזב, אך ברוב המקרים האנשים סתרו את סיפורו עשו זאת שנים לאחר מותו ולא ניתן לדעת אם הם צודקים.

ד\"ר מרסל ווגל, איש מבריק שמעולם לא דבק בו רבב בחן את הכדור ודיווח שהוא נדהם מן האנרגיה המיוחדת ורבת העוצמה שהכדור פולט. (מרסל ווגל הוא הממציא של קריסטל \'ווג-פיי\'.)

ריימונד בראון נפטר בגיל 89 והכדור נמסר לאפוטרופסות לסופר והמתקשר ארתור פנינג מהעיר סדונה שבאריזונה.

פנינג הציג את הכדור בשנת 2010 באגודת Edgar Cayce\'s A.R.E למחקרים והארה. לפי ד\"ר גרג ליטל מדובר באותו הכדור שד\"ר בראון טען שמצא. התמונות של הכדור שצולמו ב-A.R.E הן זהות לחלוטין לתמונות של ד\"ר בראון.

כפי שכל אחד המעורב בתחום של ניו אייג\' ומטפיזיקה יודע, לצד הלעג מגיע גמול. מה שבטוח הוא שהכדור מציג מאפיינים לא רגילים, ורבים שחוו את האנרגיה שלו הושפעו בעצמה. לכן עליכם להחליט בעצמכם!

המלאך מטטרון על הכדור מאטלנטיס

להלן כמה קטעים של התקשור שיפורסם במלואו בפברואר:

\" יש עוד כדורים שעדיין ממתינים שיגלו אותם – הם מורכבים מטכנולוגיה ארקטוריאנית והגיעו מן החלל החיצון. יהיה מדויק יותר לומר שהכדורים הם כלים המיועדים לעבודות מדויקות. הכדור הזה פעל כרכיב במערכת הגנה המחוברת לקריסטל אודם (רובי)– \'אבן האש\'. השימוש בקריסטלים בימי הזוהר של אטלנטיס היה חלק מטכנולוגיה מורכבת מאוד. כדורים שכללו \'תוכנה\' ופעלו כמתמרים, מייצבים ומייצבי מתח, וכמקריני אנרגיה ברשתות עבור העברה ודו-מיקומיות. הכדור הזה פעל כרכיב כמגן הסופג נחשולי מתח במערכת המורכבת של קריסטל האודם…

ריי בראון אכן גילה את הכדור. הוא אמנם שיפץ מעט את הסיפור וחלק מן האירועים הוא לא זכר לגמרי בגלל שהאירועים התרחשו באופן לא נורמלי באזור של שער זמן. שאריות מגנטיות של הסערה פתחו חלון זמן. הוא עצמו פקפק בחוויות שזכר והיה פוטר אותן כהזיות שנבעו משכרון מעמקים לולא הכדור שמצא…

הכדור הוא דוגמה מתוחכמת של תוכנה ארקטוריאנית. הוא איננו ספרייה עם תודעה היבטים של חינוך ורגשות כמו \'מקס\', אך כמכשיר מדויק ביכולתו לחוג סביב ולהתחבר לממשקי ממדים ולזמן. היתרון שבפגישה אישית עם הכדור היא יכולתו לפעול כזרז של תנודות שמסייעות לבני האדם לחוות בצורה ברורה יותר הולוגרמות מזמנים אחרים, חיים קודמים ומציאויות מקבילות, ולמרות שלא לכך נועד כחלק מן המגן של אטלנטיס, שדה התדרים שלו עצמתי ומיוחד מעניק לו ייעוד נוסף.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *