סדנאות לימוד – חדש

[vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_empty_space height=\"10px\"][vc_single_image image=\"21640\" img_size=\"full\"][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_single_image image=\"21687\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_single_image image=\"21645\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\" css=\".vc_custom_1505767018333{margin-top: -100px !important;}\"][vc_column_text]

סדנה המלמדת על הטיפול והריפוי באמצעות מוסיקה, צלילים, תדרים וקול

ישנם סוגים שונים של כלי נגינה מאוד עתיקים בתרבויות שונות אשר במשך דורות שימשו לריפוי והיום אנו מודעים ליכולות של הכלים האלה לרפא.

למעשה אנו מגלים אותם מחדש. הכלים האלה עתיקי יומין ומגיעים מכל מני מקומות בעולם ומתרבויות שונות. לכל תרבות יש  את הכלי הייחודי שלה לריפוי:

קערות הטיבטיות – מגיעות אלינו מזרם מאוד שמור של מנזרים טיבטיים בהרי ההימליה שבטיבט.

קערות הקריסטל – כלי ניגון מאוד עתיק שמגיע אלינו למעשה מהטבע מקריסטל הקוורץ שפותח בניסויים של נאס”א והגיע לאזרחות.

התוף האינדיאני – מגיע אלינו מתרבות העשירה והעתיקה של האינדיאנים.

נבל – מזכר עוד בתנך מתקופת דוד המלך.

תוף מרים – התופים נמצאים בצורות שונות כמעט בכל תרבות לטקסים וריפוי.

חליל – גם החליל נמצא בהמון תרבויות ובשימושים שונים, בניהם גם ריפוי.

גונג – מגיע אלינו מתרבויות המזרח והמנזרים.

שופר – נחשב לכלי חזר ועוצמתי לשמירת התדר וישנם מספר תרבויות שמשתמשים בו עד היום (יהודים, נזירים טיבטים, וההוואי).

דיג\' – מגיע אילינו מהילידים באוסטרליה.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]\"\"[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_empty_space height=\"10px\"][vc_single_image image=\"21643\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_single_image image=\"21641\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\" css=\".vc_custom_1505767018333{margin-top: -100px !important;}\"][vc_column_text]

לימוד שיטה הייחודית \"מרכבת אור\" – טיפול באנרגיה וגאומטריה מקודשת

על השיטה

\"מרכבת האור\" היא שיטת אבחון וריפוי חדשנית, המטפלת ברמה הפיזית, הרגשית והנפשית באדם באמצאות אנרגיה. היא אינה מתבססת על מגע אלא עובדת מרחוק על השדות האנרגטיים המקיפים את הגוף ומטרתה לפתוח את שדות סגורים.

כאשר  השדות סגורים אנחנו חסרי אנרגיה וכוח ומביאים על עצמנו מחלות. הכלי האבחוני בשיטה הוא העפעוף. את השיטה פיתחתי בזכות הידע שצברתי במהלך השנים במגוון מסגרות לימוד וניסיון עם מטופלים. ב\"מרכבת האור\" אדם עושה עבודה עם עצמו, עובר תהליך של שינוי ולומד איך להתנהל מול אנשים אחרים וקבוצות של אנשים. באמצעות השיטה הוא יכול להתחבר לאינטואיציה, לרפא מחלות פיזיות או רגשיות, לטפל בפחדים, לפוגג התנגדויות ועוד. באמצעות לימוד השיטה ושימוש בה אנו מצליחים לאזן את עצמנו באופן קבוע ולהישאר פתוחים, רגישים וקשובים לסביבתנו דבר שלאורך זמן מייצר ביטחון ועוצמה שלהם הרבה תמורות ביומיום שלנו.

ערך מוסף בלימוד השיטה

השיטה מעצימה טכניקות אחרות ומקצרת תהליכים. בעזרתה אנו מצליחים לאזן את עצמנו באופן קבוע ולהישאר פתוחים, רגישים וקשובים לסביבתנו. השיטה מחזקת ומשאירה אותנו פתוחים באהבה, ביטחון, אושר, כח, חוזק ועוד.. תלמדו כיצד לאזן את עצמכם ואת האנשים שאיתם אתם באים במגע בצורה פשוטה ומהירה, להחזיר אנרגיה שנעלמה, לפתוח את השדות שהיו תמיד פתוחים, לשמור על איזון ורוגע, לרפא מחלות, להפחית כאבים, ללמוד לעבוד עם מגן דוד לריפוי ועוד. השיטה טובה לכל אדם שרוצה להתפתח וללמוד לרפא את עצמו באופן קבוע ללא תרופות וכדורים. היא מעולה עבור אנשים שמלמדים או מרצים, ובמיוחד עבור אנשים שעובדים עם ילדים, כמו מורים וגננות. מורים ילמדו כיצד להגיע באנרגיה מלאה לכיתה (שדות פתוחים), כיצד להרגיע כיתה אנרגטית / פעילה ואיך להתמודד עם ילדים שסובלים מבעיות קשב וריכוז ומדיסלקציה. הטיפול בשיטה מהיר מאוד ומביא לתוצאות מדהימות שלפעמים נחוות כנס.

על הקורס

על מנת ללמוד את שיטת \"מרכבת האור\" אין צורך בידע קודם ובכישורים מיוחדים, ולא חייבים להיות \"רוחניים\" – צריך רק לרצות ללמוד. הטכניקה פשוטה וזמינה לכל מי שרוצה לשפר את חייו ואת הסובבים אותו מורים, מטפלים, מאמנים, אנשי מכירות, אנשי עסקים ועוד. הקורס נעשה בקבוצות לימוד, כאשר עובדים ומתרגלים כל שלב לבד ואחד מול השני. בסופו  של תהליך תוכלו לשלוט בכלי ריפוי רב עוצמה, מהיר, פשוט, קל וטכני, שייתן לכם כלים לעבודה/ריפוי עם עצמכם ועם אחרים. הקורס המסורתי כולל עשרה מפגשים עם חובת נוכחות ותרגול אינטנסיבי בין שיעור לשיעור, עיקרי הקורס:

מהי שיטת מרכבת האור, למי היא מתאימה ו ומהי תרומתה ועוצמתה?

היכרות עם מונחי היסוד של השיטה ועם כלי העבודה (האבחוניים והטיפוליים) בהם נעשה שימוש ובין היתר אלה:

שיטת העפעוף – לאבחון (למידת השפה ותרגול באמצעות מקרים שכיחים ומקרי קצה).

אנרגיה – איך מרגישים אותה, איך מחנכים אליה, איך מנהלים אותה ואיך עושים בה שימוש בתהליכי ריפוי להשגת מטרות לריפוי.

דמיון מודרך – לימוד התהליך, לימוד השימוש במקרים שונים (סליחה)

נלמד לעבוד על פחדים , פערי דורות וזוגיות ותרגולים בזוגות.

צ\'אקרות ואבנים – מה זה  ובאיזו סיטואציה כדאי להיעזר או להימנע משימוש בהם.

מגן דויד אנרגטי – היכרות, תרגול ולימוד השימושים לצרכי הריפוי השונים.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]\"\"[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_empty_space height=\"10px\"][vc_single_image image=\"21647\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_single_image image=\"21648\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\" css=\".vc_custom_1505767018333{margin-top: -100px !important;}\"][vc_column_text]

סדנת אקסס בארס

מה זה אקסס בארס?

תהליך אנרגטי  שנקרא “הרצת הבארס”.

אנו נוגעים במגע  מאד עדין בהיקף הראש, ב-32 נקודות. כל נקודה שנוגעים בה אחראית על תחום חיים שלם.

קצת על התהליך

בזמן התהליך משתחררת הרבה מאוד אנרגיה מיותרת ומאפשרת לאנרגיה חדשה להיכנס בכל תחום בחיים שלנו  כמו קסם במערכות יחסים, יצירתיות, כסף, קשרי עבודה, גוף, מיניות, זמן ומרחב, ריפוי, חלומות ותקוות.

קסם שכדאי להגיע ולהיות חלק ממנו ולקבל מתנה לחיים בקלות, פשטות ומהירות.

קצת על הקורס

קורס יום שבו נלמד  תהליך אנרגטי חדשני.

נקבל סל כלים למחיקת דפוסים, חרדות ואמונות ישנות, סל הכלים הייחודי הזה מיועד לסייע לנו לשנות כל תחום בחיים שלנו, בעיקר תחומים בהם אנו מרגישים תקיעות.

נקבל כלים ייחודיים שפותחים מגוון רחב של אפשרויות בחיים, יוצרים תחושת קלילות ושמחה ומחברים לשלווה.

הכל קל, זמין ופשוט.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]\"\"[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_single_image image=\"21649\" img_size=\"full\" alignment=\"center\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\" css=\".vc_custom_1505767018333{margin-top: -100px !important;}\"][vc_column_text]

סדנאות יום

סדנת להתבוננות פנימית והעצמה לאפשר לנו להיות בשקט עם עצמנו, לתת לעצמנו את הזמן, לאפשר להקשיב לגוף מה באמת הוא רוצה, לתת לאני העליון (נשמה) להגיד את שלה, לאפשר ללב לתת את הטון והדיבר.
להבין מה באמת חשב ומה מיותר ואפשר נקות ולהוציא.

את התהליכים האלה נעשה גם בכמה שיטות וטכניקות שהתפתחו אצלי במהלך השנים של העבודה וכמובן גם באמצעות מוסיקה, צלילים ותדרים של כלי הנגינה שהבאתי איתי מהמסעות בתרבויות השונות בעולם.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/4\"][/vc_column][/vc_row]