סיפור קבלת השם וואיט איגל

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=\"10px\"][vc_single_image image=\"35922\" img_size=\"full\"][vc_empty_space height=\"10px\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]


ביוני 2016 נסעתי למסע אישי ללימודי סאונד הילינג. בסיום הלימודים השכרתי רכב ונסעתי להר שסטה לנוח ולספוג את המקום ואת האנרגיות.

שום דבר לא הכין אותי למה שהולך לקרות בשבוע הזה.
באחד המקומות במתחם ההר, הציעו להגיע לעשות טקס אינדיאני עם שירה ותופים. הגעתי.  בטקס שכלל עוד שלוש נשים, חילקה המארחת  מקלות כדי שננגן ביחד על תוף גדול.

התחלנו לנגן ובאותה שניה כבר לא הייתי בגוף הפיזי שלי ולא הייתי ערה למה שקורה סביבי, הייתי במימד אחר בזמן אחר ובתודעה אחרת.

ישבתי במרכז ליד מדורה ומסביבי אינדיאני ואנשי רוח ורפואה אינדיאנים (שמאנים). הם התחילו לשיר, לנגן ולמרוח עלי משחות וחומרים שעשויים מצמחים. מצד ימין שלי עמד חד הקרן שמלווה אותי בשנים האחרונות במסעות הרוחניים שלי, מצד שמאל ניצב שועל לבן, ומעלי נשר לבן גדול חג במעגלים.
לפתע ראיתי את עצמי בהריון מתקדם, ולאחר זמן הרופא, עורך הטקס ניגש אלי והחל ליילד אותי. הוא הרים לשמיים ילד קטן ומקסים והכריז בקול שמח ששמו נשר לבן, White Eagle חייכתי אליו, הוא פונה אלי ואמר: מהיום שמך הוא .White Eagle הסתכלתי עליו בתמיהה ואמרתי לו הרי זה שמו של התינוק הוא חייך ברוך ואמר לי התינוק הזה הוא את, נולדת מחדש. \"זה שם הדיסק שהוצאתי\", הייתי המומה.

הוא נגע לי בראש ברוך ואמר בסוף השנה את תגיעי לפרו ואז תביני.

חייכתי ולאט לאט חזרתי לעצמי ולגוף.
בשנייה שפקחתי את עיניי ראיתי מולי שועל עומד, מתבונן בי ואז הסתובב והלך.

למעשה לא ממש התייחסתי לשם או לעובדה שנולדתי מחדש, עברתי הלאה. להפתעתי אכן הגעתי בסוף שנה זאת לפרו וכשעשיתי מדיטציה במאצ\'ו פיצ\'ו, הגיעו אלי אינדיאנים משבט המאיה ואמרו לי שאני חייבת להשתמש בשם  White Eagle.

לעולם הגעתי עם השם דורית ונולדתי מחדש עם השם  White Eagle אותו הוספתי לשמי וכך אני דורית White Eagle.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]