ערב מוזיקלי חוויתי של צלילים ותדרים לריפוי הגוף 8/2017

[vc_row css=\".vc_custom_1501019142549{background-color: rgba(255,255,255,0.01) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}\"][vc_column][vc_column_text]

שמי וואיט איגל דורית אביב מורה ומטפלת
מעבירה מסעות שמניים בעולם להתבוננות פנימית מדיטציה, מוסיקה צלילים ותדרים ״סאונד הילינג״.
אשר לרפאים את גופנו עלידי ההקשבה מה הגוף והנשמה רוצים, מה הם מבקשים באמת דרך הלב ולא דרך השכל.

אנו לומדים שהכל נמצא אצלנו ולא צרכים עזרא חיצונית פשוט לומדים להקשיב באמת להתבונן פנימה ולהזכיר לגוף איך לרפא את עצמו.
אני מטפלת כבר למעלה עשור  נחשפתי לכח המוסיקה צלילם ותדרים במסעות שלי בעולם לתרבויות העתיקות שעולם המוסיקה הצללים ותדרים הוא חלק משיגרת החיים.

חוויתי בעצמי שינוי וריפוי עלידי הקשבה לכלי הנגינה שאיתם כל תרבות עובדת והחלטתי ללמוד מכל תרבות על איכויות הכלי הנגינה שלהם והבאתי אותם איתי לארץ.

היום אני מרצה על השפעת המוסיקה הצלילים והתדרים על חיינו והגוף שלנו איך התדרים האלה עובדים ומרפאים אותנו .    מחקרים הוכיחו שדרך המוסיקה צלילים ותדרים אפשר לרפא אנשים כמעט מכל מחלה.

כל כלי הנגינה שאיתם אני מנגנת נבחרו בקפידה לצורך ריפוי.
צורת הנגינה שלי היא מיוחדת ושונה היא לא מגיעה ממני היא מגיעה ממקומות גבוהים יותר לצורך ריפוי ״נגינה מתוקשרת״ עבור  הקבוצה שעבורה אני מנגנת או לאדם שמגיע לטיפול.

הנגינה אינה חוזרת על עצמה פעמיים היא משתנה כל נגינה.

למי מיועדות הסדנאות/הרצאות?
הם מיועדים לכל אדם שרוצה קודם כל לפתוח את ליבו לקבל ידע על עולם המוזיקה צלילים ותדרים וכמובן גם לאנשים אשר הלכו  להרבה מטפלים ושם דבר לא השתנה אצלם הכל נשאר אותו הדבר.

אנשים שמוכנים לתת הזדמנות להתנסות בריפוי ספונטאנית מיד בסיום הנגינה במידה והם באמת רוצים ריפוי, אנשים שרוצים לאפשר לגוף לשחרר בקלות טראומות ולכאבים שנמשכים זמן רב, לתת לגוף וללב שלהם להרגיש.

איך זה עובד? 

כלי הנגינה שאיתם אני עובדת מוציאים צלילים ותדרים שחודרים לנו לתוך הגוף לא רק דרך מערכת השמיעה אלה דרך כל תא ותא.
והנגינה למעשה חודרת לגוף ומשחררת חסימות ופותחת את כל השדות האנרגטיים שמקיפים אותנו מהגוף הפיזי, רגשי,מנטאלי ורוחני  וגם את השדות האנרגטיים סביב אותו איבר או כאב רגשי. 

היום כבר רופאים מובילים בעולם מגדירים את רפואת הצלילים והתדרים כרפואת העתיד.
ברפואה הקונבנציונלית משתמשים בהרבה מאוד מכשירים של צלילים ותדרים שנמצאים בשימוש שוטף כמו CT, MERI לייזר ועוד אבל עד היום מכשירים אלה הם לאבחון בלבד ולא לריפוי.

כל המכשירים החדשים שיוצאים היום ושאנחנו שומעים עליהם כפורצי דרך הם מכשירים שעובדים על תדרים שונים ולאחרונה יצאו המון מכשירים כאלה ברפואה הקוסמטית כמו מכשיר למיצוק העור, מכשיר למיצוק שומנים ועוד.

נעשו מחקים בעולם ואחד מהם הוא עם נזירים.                                                                                                                

וגילו שהנזירים כמעט ולא חולים אף פעם. והסיבה לכך שכל בוקר הנזירים מתחילים את היום שלהם בשירים צלילים ותדרים.
כאשר עשו ניסוין והפסיקו את השירה הצלילים והתדרים על הבוקר הנזירים התחילו לחלות.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=\"קצת תמונות מסדנאות\" font_container=\"tag:h1|text_align:right|color:%2300a2d8\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/2\"][vc_single_image image=\"16170\" img_size=\"large\" alignment=\"right\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\"][vc_single_image image=\"16171\" img_size=\"large\" alignment=\"right\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/2\"][vc_custom_heading text=\"טעימה קטנה בוידיאו \" font_container=\"tag:h1|text_align:right|color:%2300a2d8\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"1/2\"][vc_video link=\"https://www.youtube.com/watch?v=RWY4VOanDcg&feature=youtu.be\" align=\"center\"][vc_video link=\"https://www.youtube.com/watch?v=IbaSvs1cFeI&feature=youtu.be\" align=\"center\"][/vc_column][vc_column width=\"1/2\" css=\".vc_custom_1494246045641{background: rgba(255,255,255,0.14) url(https://hebrewletterscode.com/wp-content/uploads/2017/05/12.jpg?id=18416) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}\"][vc_column_text css=\".vc_custom_1494245992054{background-color: rgba(255,255,255,0.16) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}\"]

חברים יקרים ואהובים,

אני מגיעה לארצות הברית כדי להעביר אתכם בחוויה מדהימה של חיבור לילד הפנימי ולאהבה
דרך עולם המוזיקה צלילים והתדרים שיעוררו כל תא ותא בגוף להשיל מעצמו דברים שכבר הוא לא זקוק וממשיך לאחוז בו מתוך הרגל.
אני רוצה להזמין אתכם לערב חוויתי בצלילים ותדרים מיוחדים שמיועדים במיוחד עבורכם ובשבילכם שאותם אני מתקשרת לניקוי וריפוי הגוף הפיזי וכל שאר הרבדים שלנו
דרך חיבור ללב, לאהבה ולקבלת אנרגיה חדשה שיורדת.
שיחדרו לגוף שלנו דרך כל החושים לניקוי רגשי, פיזי, מנטלי ורוחני.

White Eagle

העולם כולו נברא ונוצר עלידי תדר הקול \"ויהי אור\"
היום כבר ידוע בעולם שצלילים ותדרים מחוללים שינוי וריפוי וזה מתוך מחקרים שנעשו בעולם באוניברסיטאות המובילות בתחומי הרפואה.
היום הרפואה הקונבנצויונאלית משתמשת בתדרים לאבחון ולא לריפוי כמו CT. MERI. לייזר ועוד.
אני מציעה סדנה שבה תוכלו לחוות את משמעות המוזיקה צלילים ותדרים שבה נוכל לתת לצלילים לחדור לגוף שלנו לא רק דרך האוזניים אלה ממש דרך חמשת החושים שלנו כמו שאמר אינשטיין : \"בנוגע לחומר- טעינו לגמרי. מה שקראנו לו חומר עד היום הוא אנרגיה שהרטט שלה נמוך כל כך שאפשר לתפוס אותה בחמשת החושים. אין חומר, כול החומר רוטט בתדר מסויים ולכול חומר יש המלודיה שלו\".
והוסיף וחידד את האמיר דר\' דיפאק צ\'ופרה : \"הגוף שלנו מוחזק על ידי תדרי קול, נוכחות של מחלה בגוף מעידה על כך שחלק מהצלילים יצאו מהכוונון\"
בסדנה עצמה  אתם תעברו חוויה שתישאר אתכם כמה ימים.
תוך כדי הסדנה אני מנגנת (גם עליכם) במגוון מאוד גדול של כלי נגינה מתרבויות שונות בעולם ששימשו ועדין משמשים לריפוי.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=\"2/3\"][vc_video link=\"https://www.youtube.com/watch?v=s3o9E_zngfE\"][/vc_column][vc_column width=\"1/3\"][vc_custom_heading text=\"להכיר קצת יותר את
White Eagle
לחץ על הסרטון
או היכנסו
hebrewletterscode.com\" font_container=\"tag:h2|font_size:40px|text_align:center|color:%2300a2d8\" google_fonts=\"font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal\"][/vc_column][/vc_row]